מ"מ המפכ"ל: "מאפשרים לכל אזרח את חופש הביטוי, אך לא נאפשר אלימות"

בנצי לייזרוביץ No Comments on מ"מ המפכ"ל: "מאפשרים לכל אזרח את חופש הביטוי, אך לא נאפשר אלימות"

מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן על אירועי האלימות כנגד שוטרים אתמול: "אלימות חמורה ואסור שתתרחש במחאות ובכלל; התנהלות פסולה וחסרת רסן שצריך להוקיע ולגנות אותה מכל וכל. נשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו נגד אותם פורעי חוק"

מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, התייחס היום (רביעי) למחאה האלימה שגלשה להפרות סדר אמש בירושלים, במהלכה יודו אבנים והותקפו שוטרים שפעלו בה: "מה שראינו אמש בירושלים זה הקצנה חמורה של האלימות המופנית כלפי שוטרים המבצעים את תפקידם ופועלים לשמירת החוק והסדר. גם בתקופה מורכבת זו, אנו מאפשרים לכל אזרח את חופש הביטוי והמחאה בגבולות החוק. לצד זאת לא נאפשר אלימות מכל סוג שהיא ופגיעה באזרחים ושוטרים כאחד".

"האלימות הקשה שהופנתה אמש כלפי שוטרים בכסות של מחאה שהפכה להפרת סדר אלימה, היא חמורה ואסור שתתרחש במחאות ובכלל. בינה לבין מחאה לגיטימית אין כל קשר ומדובר בהתנהלות פסולה וחסרת רסן שצריך להוקיע ולגנות אותה מכל וכל. אנחנו נשתמש בכל הכלים העומדים לרשותנו נגד אותם פורעי חוק, ונפעל למצות את מלוא חומרת הדין עם כל מי שניסה או ינסה לפגוע בשוטרים או באזרחים, במחאות ובכל מקום אחר".

כזכור, אמש כוחות המשטרה פעלו במחאה שהפכה להפרת סדר אלימה כשמפגינים הגיעו לצומת בר אילן וחסמו אותה לתנועת כלי רכב, החלו ביידוי אבנים וחפצים לעבר השוטרים וכתוצאה מכך נחבל שוטר לאחר שאבן שהושלכה פגעה בצווארו. בנוסף גרמו המפגינים נזק לניידת משטרתית המשמשת להובלת עצורים וניפצו את חלונות הרכב. במהלך הפרות הסדר עוכבו ונעצרו 29 מפגינים שהפרו את הסדר, תקפו שוטרים וחסמו את צירי התנועה. בין העצורים גם חשודים ביידוי אבנים וחשוד בתקיפת בלש משטרתי שביצע מעצר באזור.



0 תגובות